donderdag 27 oktober 2016

Grimeren!

 
We bekijken de schminkdoos en vertellen wat we zien en hoe we het kunnen gebruiken!  Daarna sorteren we de donkere en lichte kleuren.  Dan kijken we hoe we iemand griezelig kunnen schminken of hoe we iemand in een lief monstertje kunnen schminken!  Welke kleuren gebruiken we het beste?  Kunnen we met ons penseel er nog iets bij doen? ...

 
Wie is er griezelig of wie is er een lief monstertje?

 
Daarna gaan we zelf eens aan de slag.  We moeten goed rekening houden met elkaar.  Hoe wil ons vriendje geschminkt worden?  Welke kleur ga ik gebruiken?  Wat doe ik met een sponsje of wat doe ik met een penseel? ...

 
Ik wring mijn sponsje goed uit!


 
Ik ben een lief monstertje!  Knap gedaan!


 
Wil je graag wat glitters?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten